W dniach 18-19 listopada w Krakowie, odbędzie się druga edycja spotkania dla ekspertów branży ślubnej, połączona z intensywnymi warsztatami. Będę miała przyjemność poprowadzić jeden z paneli. Zapraszam! Jeśli pracujesz w branży ślubnej i zastanawiasz się „Co nowego w social media?” koniecznie zajrzyj na wydarzenie Offwedding Workshop. Opowiem tam m.in. o tym: Co warto wiedzieć o algorytmach Facebooka i Instagrama. Jak …
Szkolenia z Marketingiem w Praktyce
Wraz organizatorami zapraszam na dwa otwarte szkolenia dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie social mediów i content marketingu. Do zobaczenia! *** Jak podbić serwisy społecznościowe? Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki 12-13 grudnia 2019 ZAPISZ SIĘ! Webwriting i strategia content marketingu w internecie 9-10 stycznia 2020 ZAPISZ SIĘ! *** ZOBACZ PROGRAMY SZKOLEŃ: Marka w mediach …
Strategia content-marketingowa dla firm z branży eksperckiej (wideo)
Branże eksperckie np. medyczna, mają niezwykle utrudnione działania w zakresie marketingu. Trudne tematy, często nudne produkty i usługi, a także liczne obostrzenia prawne mogą skutecznie zakłócić działania promocyjne marki. Ratunkiem dla nich może być content marketing. Zapraszam do obejrzenia programu „Wideo w akcji”, w którym to Honorata Gawlas przepytała mnie właśnie w temacie content marketingu. Rozmawiamy o tym do czego potrzebny jest …
(nie)Pełnosprawni w internecie – nowy raport!
Według NIK największym wyzwaniem z perspektywy osób niepełnosprawnych jest dopasowanie stron internetowych do ich konkretnych niepełnosprawności. W nowym raporcie Socialpress.pl, który powstał pod moją redakcją podpowiadamy jak wyjść na przeciw potrzebom osób niepełnosprawnych i sprawić aby internet był przestrzenią bez barier! Z najnowszego raportu „(nie)Pełnosprawni w internecie” dowiesz się m.in.: jak nowe technologie zmieniają rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami, co mogą zrobić przedsiębiorcy, …
Szkolenie: Content marketing poziom podstawowy
Zapraszam na warsztaty z content marketingu podczas Kongresu Best of Online Marketing – 29.03.2019 w Warszawie! Jeśli wiesz, że „content is the king”, ale nie wiesz jak zacząć swoją przygodę z marketingiem treści, z przyjemnością Ci pomogę! W programie m.in.: Jak pisać by zyskać uwagę odbiorcy i zaangażować go w komunikację z marką? W jaki sposób budować atrakcyjne teksty oddziałujące …
Power of Content Marketing Awards 2019
W tym roku mam przyjemność zasiadać w Jury konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska – Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku). Celem konkursu jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Jury, któremu przewodniczy dr hab. Jacek Wasilewski, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, …
Digital Signage w 2019 roku
24.01.2019 roku miałam przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu Digital Signage Summit. Podczas spotkania opowiadałam o tym jak tworzyć skuteczny Digital Signage content. Oto kilka wskazówek! Może się wydawać, że Digital Signage to na tyle nowoczesny nośnik informacji, że inwestując w niego odniesiemy z pewnością sukces. Niestety, żyjemy w czasach nadpodaży contentu. Nawet jeśli przyciągniemy uwagę użytkownika to powinniśmy wiedzieć w jaki …
Debiut na Women Power Media
Od 2019 roku moje teksty będzie można znaleźć również na portalu Women Power Media. Świetna inicjatywa podjęta przez Joannę Stopyrę, to uzupełnienie luki na rynku medium. Zajrzyjcie na wartościowy portal o kobietach, nie tylko dla kobiet. Polecam! W moim debiucie na portalu, podejmującym tematy z zakresu womenomics, przeczytacie o pracy szefowych IR-u. W Polsce pierwsze działy relacji inwestorskich pojawiły się ponad …
Content marketing A.D. 2019
O tym, że działania z zakresu content marketingu powinny być strategiczne, że równie ważna jak sama treść jest dystrybucja, że najpopularniejszym obecnie formatem jest wideo – wiadomo już od dawna. W 2019 roku trzeba będzie jednak tę wiedzę wprowadzić do swojej marketingowej praktyki, a także dodać do tego jeszcze kilka elementów, aby uzyskać przepis na sukces.
Pobierz raport „Augmented Advertising & Sales”
Zaczyna się nowa era w marketingu – era rozszerzonej rzeczywistości. Chcesz przymierzyć buty, wypróbować szminkę, sprawdzić, czy auto zmieści się na podjeździe – ale bez wychodzenia z domu? Teraz jest to możliwe. Z rzeczywistości wirtualnej oraz rozszerzonej korzystają w największej mierze medycyna i rozrywka. Teraz przyszedł czas na biznes!