Power of Content Marketing Awards 2019

W tym roku mam przyjemność zasiadać w Jury konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska – Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku). Celem konkursu jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Jury, któremu przewodniczy dr hab. Jacek Wasilewski, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, …

Digital Signage w 2019 roku

24.01.2019 roku miałam przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu Digital Signage Summit. Podczas spotkania opowiadałam o tym jak tworzyć skuteczny Digital Signage content. Oto kilka wskazówek! Może się wydawać, że Digital Signage to na tyle nowoczesny nośnik informacji, że inwestując w niego odniesiemy z pewnością sukces. Niestety, żyjemy w czasach nadpodaży contentu. Nawet jeśli przyciągniemy uwagę użytkownika to powinniśmy wiedzieć w jaki …

Debiut na Women Power Media

Od 2019 roku moje teksty będzie można znaleźć również na portalu Women Power Media. Świetna inicjatywa podjęta przez Joannę Stopyrę, to uzupełnienie luki na rynku medium.  Zajrzyjcie na wartościowy portal  o kobietach, nie tylko dla kobiet. Polecam! W moim debiucie na portalu, podejmującym tematy z zakresu womenomics, przeczytacie o pracy szefowych IR-u. W Polsce pierwsze działy relacji inwestorskich pojawiły się ponad …

10 przykazań context marketingu

„If Content is King, then Context is God” – te słowa Gery’ego Vaynerchuka z 2012 roku na nowo zdefiniowały priorytety w działaniach content marketingowych. Choć podstawy związane z tworzeniem contentu, który ma być wartościowy dla użytkownika, przy jednoczesnym spełnianiu marketingowych celów firmy, pozostały bez zmian. To już kwestia tego jak docierać z tymi treściami do odbiorcy, z biegiem czasu, zmieniła się …

Buduj mądrze markę pracodawcy

W branży od lat powtarzane są utarte sformułowania – „żyjemy w erze pracownika”, „dziś to marka musi się postarać żeby zdobyć wartościowego pracownika, nie odwrotnie”, „trzeba się wyróżnić, żeby przyciągnąć najlepszych”. I choć wszyscy mają świadomość tych wyzwań, to nie każdy znajduje dla nich skuteczne rozwiązania. Tymczasem żeby wygrać na dzisiejszym rynku, trzeba nauczyć się nowych zasad gry.