7 narzędzi dla copywritera, które ulepszą każdą treść

Nie wiesz, od czego zacząć swój tekst? Wciąż ulegasz klątwie wiedzy i używasz branżowego żargonu? A może nie jesteś pewna/pewien czy Twoja treść wpisuje się w potrzeby odbiorcy? W każdej z tych sytuacji (i w wielu innych) możesz skorzystać z szeregu narzędzi. Pozwolą Ci one zoptymalizować tworzone przez Ciebie treści. Skuteczny tytuł Mówi się, że najtrudniej jest zacząć. Zatem zacznijmy… …

Justowanie tekstu w internecie — czy ma sens?

Dlaczego nie należy justować tekstu? Kilka dni temu to pytanie zadała mi jedna z czytelniczek mojej książki „Content marketing. Od strategii do efektów”. Przyznała, że przykłada dużą wagę do tego, aby tekst był dobrze sformatowany, a więc także wyjustowany. Tymczasem w mojej książce można przeczytać „nie justuj tekstu”. Kwestia ta wzbudziła pewną wątpliwość, zatem postaram się ją rozwiać. Czy wiesz, że: …

Nowe technologie, ekologia i marketing

Według danych PRF aż 43% startup’ów z branży ecotech ma swoją siedzibę w Polsce. Jednak proekologiczne technologie nie są jedynie pomysłem na nowatorski biznes, ale stanowią również realne wsparcie dla istniejących od dawna marek, które chcą stać się bardziej eko. Osiągnięta w ten sposób przewaga konkurencyjna oraz rozgłos mogą pozytywnie wpłynąć na codzienne wybory konsumenckie.  Według raportu „Sustainability: The European Story”, …

Premiera nowej książki!

Od 20 października dostępna jest moja najnowsza książka! „Content marketing. Od strategii do efektów” to kompendium wiedzy o marketingu treści. Publikacja przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z content marketingiem bądź szukają sposobów na optymalizację działań w tym obszarze.  Na 200 stronach, w 10 rozdziałach przeczytasz o historii content marketingu, z której można wyciągnąć niejedną wartościową lekcję. …

Nowa książka!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. …

Jak utrzymać się w świadomości klienta?

Reklamy oddziaływały na potencjalnych klientów już w starożytności – wykuwane w kamieniu, zapisywane na papirusie, wykrzykiwane przez ulicznych handlarzy. Wieki później publikowane w prasie, radiu i telewizji. W końcu zawitały do świata online. Wydawać by się mogło, że tak długa historia komunikatów promocyjnych wymusza na marketerze ciągłe korzystanie z tego wynalazku ludzkości. Czy jednak jest tak na pewno i reklama to …

Szkolenie online: Kreatywny online marketing w praktyce

Jeśli na co dzień zajmujesz się digital marketingiem i wciąż poszukujesz sprawdzonej branżowej wiedzy, inspiracji i case study ten kurs jest dla Ciebie.  Poznasz nowe trendy w influencer marketingu i dowiesz się jak zadbać o autentyczność i transparentność przy nawiązywaniu współpracy. Znajdziesz klucz do sukcesu na LinkedIn i będziesz wiedział jak wykorzystać go w marketingu B2B. Dowiesz się jak „poczuć” …

Content marketing dla branży ślubnej!

W dniach 18-19 listopada w Krakowie, odbędzie się druga edycja spotkania dla ekspertów branży ślubnej, połączona z intensywnymi warsztatami. Będę miała przyjemność poprowadzić jeden z paneli. Zapraszam! Jeśli pracujesz w branży ślubnej i zastanawiasz się „Co nowego w social media?” koniecznie zajrzyj na wydarzenie Offwedding Workshop. Opowiem tam m.in. o tym: Co warto wiedzieć  o algorytmach Facebooka i Instagrama. Jak …