Strategia content-marketingowa dla firm z branży eksperckiej (wideo)

Branże eksperckie np. medyczna, mają niezwykle utrudnione działania w zakresie marketingu. Trudne tematy, często nudne produkty i usługi, a także liczne obostrzenia prawne mogą skutecznie zakłócić działania promocyjne marki. Ratunkiem dla nich może być content marketing.

Zapraszam do obejrzenia programu „Wideo w akcji”, w którym to Honorata Gawlas przepytała mnie właśnie w temacie content marketingu. Rozmawiamy o tym do czego potrzebny jest content marketing? Co jest istotą CM w branżach eksperckich? Co oznacza dzisiaj bycie ekspertem? Czy firmy B2B potrzebują content marketingu? Na czym polega skuteczny CM? Z czego się składa strategia CM? Co należy zrobić zanim przystąpimy do budowania strategii CM? Jak skonstruować strategię, jeśli mamy różne grupy odbiorców? Jak być kreatywnym w CM eksperckich usług? Jakie są największe wyzwania w prowadzeniu działań CM i jak się z nimi zmierzyć? Jak stworzyć procesy, które zapewnią sprawne prowadzenie CM? Jak produkować wideo z ekspertami? Jakie formaty wideo sprawdzą się w CM? Gdzie publikować? Jakie są najczęściej popełniane błędy?

Oto krótka zapowiedź odcinka:

Pełny materiał dostępny na stronie Webcaster. Zapraszam!