Blog

szkolenie z marketingiem w praktyce

Szkolenia z Marketingiem w Praktyce

Wraz organizatorami zapraszam na dwa otwarte szkolenia dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie social mediów i content marketingu. Do zobaczenia!

Jak podbić serwisy społecznościowe? Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki

12-13 grudnia 2019

ZAPISZ SIĘ!

Webwriting i strategia content marketingu w internecie

9-10 stycznia 2020

ZAPISZ SIĘ!

***

ZOBACZ PROGRAMY SZKOLEŃ:

Marka w mediach społecznościowych

Dzień 1

1. Wymiana doświadczeń i identyfikacja potrzeb uczestników szkolenia2. Jak zmieniały się social media i co dziś się liczy?

  • Oś czasu mediów społecznościowych – co warto wyciągnąć z tej historii
  • Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
  • Jak wpisywać poszczególne social media w strategię komunikacji i strategię content marketingową
  • Jak dobierać treści i jaki ton nadawać przekazom w zależności od wybranych kanałów komunikacji
  • Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje

3. Jak udanie wylądować na planecie Facebook

  • Algorytmy bez tajemnic, czyli jak zwiększać zasięgi na największej platformie społecznościowej
  • Stawiać bardziej na ilość czy jakość treści
  • Skuteczna reklama marki na FB – wszystko, co musisz o niej wiedzieć
  • Niewielki piksel i jego wielkie możliwości

4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową

  • Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
  • Jak zapobiegać kryzysowi
  • Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią

5. Gwiazda na wybiegu: Twitter

  • Czy to miejsce tylko dla polityków, dziennikarzy i fanów Justina Bibbera?
  • Kim są polscy użytkownicy najmodniejszego obecnie serwisu społecznościowego – dane rynkowe
  • Jak działa Twitter – krok po kroku
  • Skuteczny copywriting w 280 znakach – treści i hashtagi zwracające największą uwagę
  • Dla jakich marek można pozyskiwać klientów za pomocą Twittera
  • Tweetdeck ułatwia wszystko: narzędzia do sprawnego tweetowania

Dzień 2

1. Jak osadzić markę na Instagramie

  • Czy tu liczą się tylko ładne obrazki? – o licznych korzyściach wykorzystania Instagrama
  • Najważniejsze funkcje i formaty treści
  • Hashtagi – czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowaniu zasięgu
  • Przydatne aplikacje wspomagające

2. Jak profesjonalnie zaistnieć na LinkedIn

  • Marka osobista vs profil firmowy
  • Kiedy i jak tworzyć treści na LinkedIn
  • Social selling: od podstaw do sukcesu

3. Jak zaprezentować siebie i firmę na Slideshare

  • Znaczenie i rola tego serwisu w budowaniu marki firmy i marki osobistej
  • Podstawowe funkcje Slideshare’a
  • Uniwersalne zasady tworzenia dobrych prezentacji

4. Firmowy wideomarketing w natarciu – YouTube

  • Jak wyznaczyć rolę wideo marketingu w strategii komunikacji marki
  • Jakie warunki muszą spełniać filmy na YT, by były skuteczne
  • Współpraca z influencerami – kiedy się opłaca

5. Strategia social media w praktyce

  • Na czym opierać strategie social media dla marki, produktu, usługi
  • Efektywne zarządzanie działaniami za pomocą kalendarza social media
  • Jak skutecznie docierać do grup docelowych – przydatne persony

Webwrting i content marketing

Dzień 1

1. Czym się różnią copywriting, webwriting i smartwriting!

  • Trzy podstawowe ekrany i percepcja treści, rola podświadomości
  • Język korzyści, czyli jak budować skuteczny przekaz

2. Webwriting i m-copywriting. Treści internetowe

  • Odbiór tekstów internetowych
  • Najważniejsze zasady pisania tekstów w internecie
  • Lokomotywa, czyli jak zbudować najsukteczniejszy tytuł internetowy
  • Struktura tekstów internetowych i na smartfonach

3. W jakim stopniu należy pisać pod SEO

  • Jak stosować słowa kluczowe, ile ich powinno pojawić się w tekście i czy to jeszcze działa
  • Co się kryje za algorytmami Google’a – Panda, Pingwin i Koliber
  • Idealna długość tekstów internetowych
  • Ile jest SEO w SEO copywritingu, czyli o nasycaniu tekstów słowami kluczowymi
  • Link do-follow i no-follow – lepiej je rozróżniać!

4. Techniki wpływu społecznego w treściach internetowych

  • Wykorzystanie neuromarketingu w webwritingu
  • Wizualne triki w przekazie internetowym
  • Gra słowem, która wpływa na podświadomość konsumenta
  • Jak wykorzystywać siłę liczb

Dzień 2

1. Content marketing i budowanie marki w internecie za pomocą treści

  • Czym jest content marketing i kiedy warto go stosować
  • Mity na temat content marketingu
  • Filozofia inbound marketingu
  • Najlepsze praktyki content marketera
  • Trendy w content marketingu na 2020 rok

2. Synergia działań content marketingowych

  • Dystrybucja i promocja treści
  • Narzędzia content marketera
  • Jak prowadzić blog firmowy
  • Dobór odpowiednich narzędzi do grupy docelowej

3. Owned, paid & earned media

  • Jakie treści dają największy odzew
  • Jak angażować grupę docelową
  • Model POEM/POSEM w dywersyfikacji budżetu marketingowego

4. Kluczowe elementy strategii content marketingowej

  • Najważniejsze składniki skutecznej strategii content marketingowej
  • Jak wyznaczać cele content marketingu
  • Cele biznesowe a cele content marketingu
  • Przyjęcie kluczowych wskaźników i ich pomiar
  • Księga stylu
  • Kalendarz redakcyjny
  • Znaczenie i budowa person, czyli jak dogłębnie poznać swoje grupy docelowe

5. Marketing automation i dojrzewanie leadów

  • Czym jest automatyzacja działań content marketingowych i kiedy ją stosować
  • Customer journey – podróż zakupowa konsumenta
  • Jak zbierać leady i co dalej z nimi robić
  • Dobieranie treści i narzędzi do temperatury leadów

6. Narzędziownik: co skuteczny praktyk wiedzieć powinien

  • Rekomendowane narzędzia dla content marketera
  • Przegląd najciekawszych aplikacji płatnych i bezpłatnych
  • Gdzie najłatwiej znaleźć inspiracje do tworzenia treści
  • Jak grać słowami kluczowymi
  • Jak budować zasięg w social mediach – sprawdzone narzędzia i aplikacje

ZAPISZ SIĘ!