W programie m.in.:
- Jak pisać by zyskać uwagę odbiorcy i zaangażować go w komunikację z marką?
- W jaki sposób budować atrakcyjne teksty oddziałujące na odbiorców i skąd czerpać pomysły?
- Krótko czy długo – jak pisać, by zachęcić odbiorcę do pozostania z nami „na dłużej”?
- Przegląd dobrych i złych przykładów redagowania treści – od www i SEO przez e-mail marketing, Google Ads po social media.
- Jak redagować treści zachęcające klienta do kupna w internecie? – słowa i frazy działające na odbiorcę.
- Straszyć czy śmieszyć? Przykłady komunikatów, które efektywnie oddziałują na odbiorców.
- Jak stosować regułę 80/20 w content marketingu zwiększając zaangażowanie i podnosząc efektywność podejmowanych działań?
- Jak planować dystrybucje contentu w swoich kanałach, by skutecznie docierać do grupy docelowej i wzbudzać zainteresowanie konkretną marką?
- Jak używać języka korzyści w mediach społecznościowych, by skutecznie rozbudzać potrzeby klientów?
- Jak dzięki prawidłowo zbudowanym treściom w mailingach i newsletterach zmaksymalizować ich Open Rate oraz zwiększyć sprzedaż?
- Jak wykorzystać technikę SMART w content marketingu zwiększając skuteczności podejmowanych działań?
- Z jakich narzędzi korzystać, by usprawnić swoją pracę z contentem?
- Przykłady złych i dobrych treści contentowych stosowanych w różnych branżach.