Z mojego artykułu dowiesz się m.in.:
- dlaczego marketing B2B w wyszukiwarce nie odbiega daleko od tego B2C,
- po jakie narzędzia warto sięgać, aby lepiej poznać swoich odbiorców,
- z jakich narzędzi warto korzystać, by ulepszyć swoją stronę WWW,
- jak Google pomaga firmom w poszukiwaniu nowych rynków zbytu.
Oprócz mojego tekstu, w najnowszym numerze czasopisma znaleźć można garść przydatnych wskazówek od praktyków marketingu.
Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:
- jakie są obecnie największe wyzwania w marketingu B2B,
- jakie zmiany w działaniach B2B można było zauważyć w ostatnich latach,
- jakie są obszary wspólne marketingu B2B i marketingu B2C,
- co motywuje do zakupu klienta B2B,
- jak powinna wyglądać strategia marketingowa w firmie B2B,
- jak zarządzać zespołem marketingu B2B, aby osiągać zamierzone cele,
- jak ocenić stan zespołu marketingu B2B,
- jak skonstruować ofertę w segmencie B2B,
- jak wygląda mapa behawioralna polskich firm B2B,
- jak sprawnie zintegrować procesy sprzedażowe z marketingowymi,
- jakie są sprawdzone zasady komunikacji w B2B,
- jak zadbać o spójność wizerunku marki B2B,
- do kogo w B2B możesz pisać i dzwonić bez ograniczeń,
- jakie treści serwować w zależności od etapu klienta B2B w lejku sprzedaży,
- jakie media i formaty zaangażować w komunikację B2B,
- które media społecznościowe warto wykorzystywać w komunikacji na rynku B2B,
- jak działa social selling,
- jak przygotować kreację reklamową do fazy lead generation,
- na co zwrócić uwagę w tworzeniu strategii działań SEO i content-marketingowych dla B2B.
Magazyn do nabycia w Empikach oraz na stronie Marketer+
***
Potrzebujesz więcej treści? Zajrzyj na Blog