Blog

Content Marketing premiera nowej książki

Premiera nowej książki!

Od 20 października dostępna jest moja najnowsza książka! "Content marketing. Od strategii do efektów" to kompendium wiedzy o marketingu treści. Publikacja przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z content marketingiem bądź szukają sposobów na optymalizację działań w tym obszarze. 

Na 200 stronach, w 10 rozdziałach przeczytasz o historii content marketingu, z której można wyciągnąć niejedną wartościową lekcję. W książce znajdziesz również szczegółową instrukcję tworzenia strategii contentmarkeitngowej, dopasowaną do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich potencjalnych klientów. Dowiesz się skąd czerpać informacje o odbiorcach, aby dostarczać im wartościowe treści, a także tego jak poruszać ich emocje, dzięki storytellingowi. Poznasz również najważniejsze narzędzia content managera.

Każdy rozdział opatrzony jest licznymi ćwiczeniami i wskazówkami, dzięki czemu łatwiej będzie Ci zastosować opisane w książce zasady. Czytaj, rozwiązuj zadania i udoskonalaj swoją strategię działań!

Kup książkę!

Dołącz do grona czytelników i dowiedz się m.in.:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Zapraszam do lektury!

Partnerami medialnymi publikacji są Brief, Stowarzyszenie Content Marketing Polska, Marketer+, Nowy Marketing.

Kup książkę!