Na 200 stronach, w 10 rozdziałach przeczytasz o historii content marketingu, z której można wyciągnąć niejedną wartościową lekcję. W książce znajdziesz również szczegółową instrukcję tworzenia strategii contentmarkeitngowej, dopasowaną do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich potencjalnych klientów. Dowiesz się skąd czerpać informacje o odbiorcach, aby dostarczać im wartościowe treści, a także tego jak poruszać ich emocje, dzięki storytellingowi. Poznasz również najważniejsze narzędzia content managera.
Każdy rozdział opatrzony jest licznymi ćwiczeniami i wskazówkami, dzięki czemu łatwiej będzie Ci zastosować opisane w książce zasady. Czytaj, rozwiązuj zadania i udoskonalaj swoją strategię działań!
Dołącz do grona czytelników i dowiedz się m.in.:
- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
- A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
Zapraszam do lektury!
Partnerami medialnymi publikacji są Brief, Stowarzyszenie Content Marketing Polska, Marketer+, Nowy Marketing.