Trendom marketingowym było poświęcone ostatnie spotkanie z cyklu Aula Polska Kraków. Opowiadałam na nim o trendach w content marketingu. O czym nie można zapomnieć w tym roku? Strategia, kreatywność, dystrybucja, personalizacja, angażowanie odbiorców, wideo – to elementy, których nie może zabraknąć w Twoich działaniach online. Już w 2014 roku Mark Scheafer stworzył pojęcie „content shock”, na określenie sytuacji, w której …
Pobierz raport „Obsługa klienta w internecie”
„Podejdzie, wypełni wniosek, poczeka” – jeśli odwiedzałeś ostatnio jakikolwiek urząd z pewnością takie traktowanie nie jest Ci obce. Wizyta w większości placówek państwowych to wycieczka w przeszłość. Nie tylko ze względu na wygląd budynków, ale przede wszystkim ze względu na sposób traktowania petentów. W Twojej firmie nie może być miejsca na takie podróże w czasie. W obsłudze klienta nastaw się …
Klient w centrum uwagi – konferencja Marketing Progress
Pokolenie Y to pokolenie, które swoją siłę czerpie ze społeczności. Ze społeczności, która pozwala im przekraczać granice, pozwala współdzielić i oddziaływać. Wchodzić w przestrzeń biznesową zarezerwowaną niegdyś wyłącznie dla marek. Chcąc przyciągnąć do siebie młode pokolenie konsumentów i pracowników, trzeba pozwolić tej społeczności działać. Stworzyć dla nich przestrzeń, którą będą mogli zapełnić swoimi pomysłami, inspiracjami i zaangażowaniem. Pozwolić im na …
O prymacie być nad mieć na Forum IAB 2017
„Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie” – pod takim hasłem odbywało się tegoroczne Forum IAB, na którym miałam przyjemność wygłosić prelekcję dotyczącą wartości w biznesie. Kilka lat temu nikt jeszcze nie wierzył w to, że marketing wartości, modele pomocowe, CSR, nowe typy organizacji mogą być implementowane na szeroką skalę z korzyścią dla społeczności, środowiska i biznesu. Kiedyś traktowano to …
20. Czwartek Social Media we Wrocławiu
„Jak pisać, żeby Cię … publikowano. O współpracy na linii ekspert – redakcja”. To temat prezentacji, którą wygłosiłam podczas ostatniego Czwartku Social Media we Wrocławiu. Obejrzyj transmisję z wystąpienia i dowiedz się więcej!
Biznes nie tylko dla zysku
O tym czy zysk i wartości idą ze sobą w parze, czym jest marketing 3.0. i skąd wziął się pomysł na książkę „Marketing wartości” opowiadałam w rozmowie z Joanną Jałowiec z Proto.pl. PRoto.pl: Jaka jest Pani definicja marketingu wartości? Podawanie przykładów idzie nam lepiej, jeśli mamy mówić o wartościach w naszym życiu, ale w biznesie? Tutaj ważne są przecież: zysk, …
Pierwszym krokiem zmiana mentalności – audycja w PR24
Na czym polega budowanie biznesu w oparciu o wartości i czy firmy, które sięgają po wartości rezygnują z zysku – mówiłam dziś w Polskim Radiu 24. Zapraszam do odsłuchania audycji Marketing wartości. Pierwszym krokiem zmiana mentalności.
Marketing treści – od czego zacząć?
Ostatni warszawski Czwartek Social Media upłynął pod znakiem content markeitngu. Wraz z Moniką Gorczycą i Anną Iller radziłyśmy od czego zacząć jeśli chcę się tworzyć dobry marketing treści. Więcej można przeczytać na stronie magazynu Allegro. A ja zapraszam do zapoznania się z filmem z wydarzenia: