„If Content is King, then Context is God” – te słowa Gery’ego Vaynerchuka z 2012 roku na nowo zdefiniowały priorytety w działaniach content marketingowych. Choć podstawy związane z tworzeniem contentu, który ma być wartościowy dla użytkownika, przy jednoczesnym spełnianiu marketingowych celów firmy, pozostały bez zmian. To już kwestia tego jak docierać z tymi treściami do odbiorcy, z biegiem czasu, zmieniła się …
Buduj mądrze markę pracodawcy
W branży od lat powtarzane są utarte sformułowania – „żyjemy w erze pracownika”, „dziś to marka musi się postarać żeby zdobyć wartościowego pracownika, nie odwrotnie”, „trzeba się wyróżnić, żeby przyciągnąć najlepszych”. I choć wszyscy mają świadomość tych wyzwań, to nie każdy znajduje dla nich skuteczne rozwiązania. Tymczasem żeby wygrać na dzisiejszym rynku, trzeba nauczyć się nowych zasad gry.
Wybory samorządowe w internecie – raport
Kampania samorządowa wkracza właśnie w decydującą fazę. Za kilkanaście dni wyborcy oddadzą swój głos, a dla kandydatów będzie to „być albo nie być” w politycznym świecie. By pomóc kandydatom zwiększyć szansę na zwycięstwo przygotowałam wraz z gronem ekspertów raport „Wybory samorządowe w internecie”. Podpowiadamy w nim, jak słuchać i rozmawiać z wyborcami online. Przestrzegamy jakich błędów nie popełniać chcąc prowadzić …
O sztucznej inteligencji w content marketingu na FORUM IAB 2018
Content marketing, aby był skuteczny powinien strategicznie czerpać z dostępnych na rynku narzędzi. Nowe technologie, a zwłaszcza sztuczna inteligencja, są w tym zakresie coraz bardziej przydatne. Ale i niebezpieczne. Czy AI zastąpi w content marketingu człowieka? Czy też odpowiednio wykorzystana wspomoże go w efektywnych działaniach?
Posłuchaj o tym co jest ważne w content marketingu?
Podcasty cieszą się w ostatnim czasie ogromnym powodzeniem. Jednym z tych bardziej wartościowych jest podcast tworzony przez Pawła Salę – dyrektora zarządzającego Freshmail. Ostatnio zostałam zaproszona przez Pawła na rozmowę o content marketingu.
Digital PR w praktyce z Rzeczpospolitą
Wizerunek online jest niezwykle kruchą materią. Wystarczy jedno niewłaściwe posunięcie i kreowany latami obraz może runąć. O tym jak do tego nie dopuścić dowiedzą się uczestnicy wydarzenia Digital PR w praktyce, podczas, którego również i ja podzielę się swoją wiedzą oraz doświadczeniami.
16. Czwartek Social Media w Bydgoszczy
W ostatni czwartek odwiedziłam Bydgoszcz, aby wziąć udział w 16. Czwartku Social Media. Wygłosiłam tam prelekcję na temat Context marketingu. Chcesz dowiedzieć się jakimi zasadami należy kierować się context marketingu? Przeczytaj tekst, który przygotowałam na bazie prezentacji: 10 przykazań context marketingu.
Content marketing – co nas czeka w 2018 roku?
Trendom marketingowym było poświęcone ostatnie spotkanie z cyklu Aula Polska Kraków. Opowiadałam na nim o trendach w content marketingu. O czym nie można zapomnieć w tym roku? Strategia, kreatywność, dystrybucja, personalizacja, angażowanie odbiorców, wideo – to elementy, których nie może zabraknąć w Twoich działaniach online. Już w 2014 roku Mark Scheafer stworzył pojęcie „content shock”, na określenie sytuacji, w której …
Pobierz raport „Obsługa klienta w internecie”
„Podejdzie, wypełni wniosek, poczeka” – jeśli odwiedzałeś ostatnio jakikolwiek urząd z pewnością takie traktowanie nie jest Ci obce. Wizyta w większości placówek państwowych to wycieczka w przeszłość. Nie tylko ze względu na wygląd budynków, ale przede wszystkim ze względu na sposób traktowania petentów. W Twojej firmie nie może być miejsca na takie podróże w czasie. W obsłudze klienta nastaw się …
Klient w centrum uwagi – konferencja Marketing Progress
Pokolenie Y to pokolenie, które swoją siłę czerpie ze społeczności. Ze społeczności, która pozwala im przekraczać granice, pozwala współdzielić i oddziaływać. Wchodzić w przestrzeń biznesową zarezerwowaną niegdyś wyłącznie dla marek. Chcąc przyciągnąć do siebie młode pokolenie konsumentów i pracowników, trzeba pozwolić tej społeczności działać. Stworzyć dla nich przestrzeń, którą będą mogli zapełnić swoimi pomysłami, inspiracjami i zaangażowaniem. Pozwolić im na …