10 przykazań context marketingu

„If Content is King, then Context is God” – te słowa Gery’ego Vaynerchuka z 2012 roku na nowo zdefiniowały priorytety w działaniach content marketingowych. Choć podstawy związane z tworzeniem contentu, który ma być wartościowy dla użytkownika, przy jednoczesnym spełnianiu marketingowych celów firmy, pozostały bez zmian. To już kwestia tego jak docierać z tymi treściami do odbiorcy, z biegiem czasu, zmieniła się …

Buduj mądrze markę pracodawcy

W branży od lat powtarzane są utarte sformułowania – „żyjemy w erze pracownika”, „dziś to marka musi się postarać żeby zdobyć wartościowego pracownika, nie odwrotnie”, „trzeba się wyróżnić, żeby przyciągnąć najlepszych”. I choć wszyscy mają świadomość tych wyzwań, to nie każdy znajduje dla nich skuteczne rozwiązania. Tymczasem żeby wygrać na dzisiejszym rynku, trzeba nauczyć się nowych zasad gry.

Wybory samorządowe w internecie – raport

Kampania samorządowa wkracza właśnie w decydującą fazę. Za kilkanaście dni wyborcy oddadzą swój głos, a dla kandydatów będzie to „być albo nie być” w politycznym świecie. By pomóc kandydatom zwiększyć szansę na zwycięstwo przygotowałam wraz z gronem ekspertów raport „Wybory samorządowe w internecie”. Podpowiadamy w nim, jak słuchać i rozmawiać z wyborcami online. Przestrzegamy jakich błędów nie popełniać chcąc prowadzić …

Content marketing – co nas czeka w 2018 roku?

Trendom marketingowym było poświęcone ostatnie spotkanie z cyklu Aula Polska Kraków. Opowiadałam na nim o trendach w content marketingu. O czym nie można zapomnieć w tym roku? Strategia, kreatywność, dystrybucja, personalizacja, angażowanie odbiorców, wideo – to elementy, których nie może zabraknąć w Twoich działaniach online. Już w 2014 roku Mark Scheafer stworzył pojęcie „content shock”, na określenie sytuacji, w której …

Pobierz raport „Obsługa klienta w internecie”

„Podejdzie, wypełni wniosek, poczeka” – jeśli odwiedzałeś ostatnio jakikolwiek urząd z pewnością takie traktowanie nie jest Ci obce. Wizyta w większości placówek państwowych to wycieczka w przeszłość. Nie tylko ze względu na wygląd budynków, ale przede wszystkim ze względu na sposób traktowania petentów. W Twojej firmie nie może być miejsca na takie podróże w czasie. W obsłudze klienta nastaw się …

Klient w centrum uwagi – konferencja Marketing Progress

Pokolenie Y to pokolenie, które swoją siłę czerpie ze społeczności. Ze społeczności, która pozwala im przekraczać granice, pozwala współdzielić i oddziaływać. Wchodzić w przestrzeń biznesową zarezerwowaną niegdyś wyłącznie dla marek. Chcąc przyciągnąć do siebie młode pokolenie konsumentów i pracowników, trzeba pozwolić tej społeczności działać. Stworzyć dla nich przestrzeń, którą będą mogli zapełnić swoimi pomysłami, inspiracjami i zaangażowaniem. Pozwolić im na …