Wybory samorządowe w internecie – raport

Kampania samorządowa wkracza właśnie w decydującą fazę. Za kilkanaście dni wyborcy oddadzą swój głos, a dla kandydatów będzie to „być albo nie być” w politycznym świecie. By pomóc kandydatom zwiększyć szansę na zwycięstwo przygotowałam wraz z gronem ekspertów raport „Wybory samorządowe w internecie”. Podpowiadamy w nim, jak słuchać i rozmawiać z wyborcami online. Przestrzegamy jakich błędów nie popełniać chcąc prowadzić …

Content marketing – co nas czeka w 2018 roku?

Trendom marketingowym było poświęcone ostatnie spotkanie z cyklu Aula Polska Kraków. Opowiadałam na nim o trendach w content marketingu. O czym nie można zapomnieć w tym roku? Strategia, kreatywność, dystrybucja, personalizacja, angażowanie odbiorców, wideo – to elementy, których nie może zabraknąć w Twoich działaniach online. Już w 2014 roku Mark Scheafer stworzył pojęcie „content shock”, na określenie sytuacji, w której …

Pobierz raport „Obsługa klienta w internecie”

„Podejdzie, wypełni wniosek, poczeka” – jeśli odwiedzałeś ostatnio jakikolwiek urząd z pewnością takie traktowanie nie jest Ci obce. Wizyta w większości placówek państwowych to wycieczka w przeszłość. Nie tylko ze względu na wygląd budynków, ale przede wszystkim ze względu na sposób traktowania petentów. W Twojej firmie nie może być miejsca na takie podróże w czasie. W obsłudze klienta nastaw się …

Klient w centrum uwagi – konferencja Marketing Progress

Pokolenie Y to pokolenie, które swoją siłę czerpie ze społeczności. Ze społeczności, która pozwala im przekraczać granice, pozwala współdzielić i oddziaływać. Wchodzić w przestrzeń biznesową zarezerwowaną niegdyś wyłącznie dla marek. Chcąc przyciągnąć do siebie młode pokolenie konsumentów i pracowników, trzeba pozwolić tej społeczności działać. Stworzyć dla nich przestrzeń, którą będą mogli zapełnić swoimi pomysłami, inspiracjami i zaangażowaniem. Pozwolić im na …

O prymacie być nad mieć na Forum IAB 2017

„Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie” – pod takim hasłem odbywało się tegoroczne Forum IAB, na którym miałam przyjemność wygłosić prelekcję dotyczącą wartości w biznesie. Kilka lat temu nikt jeszcze nie wierzył w to, że marketing wartości, modele pomocowe, CSR, nowe typy organizacji mogą być implementowane na szeroką skalę z korzyścią dla społeczności, środowiska i biznesu. Kiedyś traktowano to …