Najnowszy „Marketer+” już w sprzedaży. Znaleźć w nim można moje zestawienie narzędzi Google’a przydatnych w marketingu B2B.
Szkolenie „Content Marketing”
Content marketing zyskuje coraz większe znaczenie, ale jednocześnie staje się coraz większym wyzwaniem dla marketerów.
Merytorycznie o wartościach w marketingu
„Nie każdy musi zmieniać świat” pod takim tytułem wygłosiłam prezentację, podczas wydarzenia Merytorycznie o Marketingu, które odbyło się 12 listopada w Lublinie. Czy takie słowa nie są profanacją w ustach osoby, która napisała książkę o marketingu wartości?
10 przykazań context marketingu
„If Content is King, then Context is God” – te słowa Gery’ego Vaynerchuka z 2012 roku na nowo zdefiniowały priorytety w działaniach content marketingowych. Choć podstawy związane z tworzeniem contentu, który ma być wartościowy dla użytkownika, przy jednoczesnym spełnianiu marketingowych celów firmy, pozostały bez zmian. To już kwestia tego jak docierać z tymi treściami do odbiorcy, z biegiem czasu, zmieniła się …
Buduj mądrze markę pracodawcy
W branży od lat powtarzane są utarte sformułowania – „żyjemy w erze pracownika”, „dziś to marka musi się postarać żeby zdobyć wartościowego pracownika, nie odwrotnie”, „trzeba się wyróżnić, żeby przyciągnąć najlepszych”. I choć wszyscy mają świadomość tych wyzwań, to nie każdy znajduje dla nich skuteczne rozwiązania. Tymczasem żeby wygrać na dzisiejszym rynku, trzeba nauczyć się nowych zasad gry.
Wybory samorządowe w internecie – raport
Kampania samorządowa wkracza właśnie w decydującą fazę. Za kilkanaście dni wyborcy oddadzą swój głos, a dla kandydatów będzie to „być albo nie być” w politycznym świecie. By pomóc kandydatom zwiększyć szansę na zwycięstwo przygotowałam wraz z gronem ekspertów raport „Wybory samorządowe w internecie”. Podpowiadamy w nim, jak słuchać i rozmawiać z wyborcami online. Przestrzegamy jakich błędów nie popełniać chcąc prowadzić …
O sztucznej inteligencji w content marketingu na FORUM IAB 2018
Content marketing, aby był skuteczny powinien strategicznie czerpać z dostępnych na rynku narzędzi. Nowe technologie, a zwłaszcza sztuczna inteligencja, są w tym zakresie coraz bardziej przydatne. Ale i niebezpieczne. Czy AI zastąpi w content marketingu człowieka? Czy też odpowiednio wykorzystana wspomoże go w efektywnych działaniach?
Posłuchaj o tym co jest ważne w content marketingu?
Podcasty cieszą się w ostatnim czasie ogromnym powodzeniem. Jednym z tych bardziej wartościowych jest podcast tworzony przez Pawła Salę – dyrektora zarządzającego Freshmail. Ostatnio zostałam zaproszona przez Pawła na rozmowę o content marketingu.
Digital PR w praktyce z Rzeczpospolitą
Wizerunek online jest niezwykle kruchą materią. Wystarczy jedno niewłaściwe posunięcie i kreowany latami obraz może runąć. O tym jak do tego nie dopuścić dowiedzą się uczestnicy wydarzenia Digital PR w praktyce, podczas, którego również i ja podzielę się swoją wiedzą oraz doświadczeniami.
16. Czwartek Social Media w Bydgoszczy
W ostatni czwartek odwiedziłam Bydgoszcz, aby wziąć udział w 16. Czwartku Social Media. Wygłosiłam tam prelekcję na temat Context marketingu. Chcesz dowiedzieć się jakimi zasadami należy kierować się context marketingu? Przeczytaj tekst, który przygotowałam na bazie prezentacji: 10 przykazań context marketingu.