Jak podbić serwisy społecznościowe? Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki
12-13 grudnia 2019
ZAPISZ SIĘ!
Webwriting i strategia content marketingu w internecie
9-10 stycznia 2020
ZAPISZ SIĘ!
***
ZOBACZ PROGRAMY SZKOLEŃ:
Marka w mediach społecznościowych
Dzień 1
1. Wymiana doświadczeń i identyfikacja potrzeb uczestników szkolenia2. Jak zmieniały się social media i co dziś się liczy?
- Oś czasu mediów społecznościowych – co warto wyciągnąć z tej historii
- Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
- Jak wpisywać poszczególne social media w strategię komunikacji i strategię content marketingową
- Jak dobierać treści i jaki ton nadawać przekazom w zależności od wybranych kanałów komunikacji
- Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje
3. Jak udanie wylądować na planecie Facebook
- Algorytmy bez tajemnic, czyli jak zwiększać zasięgi na największej platformie społecznościowej
- Stawiać bardziej na ilość czy jakość treści
- Skuteczna reklama marki na FB – wszystko, co musisz o niej wiedzieć
- Niewielki piksel i jego wielkie możliwości
4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową
- Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
- Jak zapobiegać kryzysowi
- Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią
5. Gwiazda na wybiegu: Twitter
- Czy to miejsce tylko dla polityków, dziennikarzy i fanów Justina Bibbera?
- Kim są polscy użytkownicy najmodniejszego obecnie serwisu społecznościowego – dane rynkowe
- Jak działa Twitter – krok po kroku
- Skuteczny copywriting w 280 znakach – treści i hashtagi zwracające największą uwagę
- Dla jakich marek można pozyskiwać klientów za pomocą Twittera
- Tweetdeck ułatwia wszystko: narzędzia do sprawnego tweetowania
Dzień 2
1. Jak osadzić markę na Instagramie
- Czy tu liczą się tylko ładne obrazki? – o licznych korzyściach wykorzystania Instagrama
- Najważniejsze funkcje i formaty treści
- Hashtagi – czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowaniu zasięgu
- Przydatne aplikacje wspomagające
2. Jak profesjonalnie zaistnieć na LinkedIn
- Marka osobista vs profil firmowy
- Kiedy i jak tworzyć treści na LinkedIn
- Social selling: od podstaw do sukcesu
3. Jak zaprezentować siebie i firmę na Slideshare
- Znaczenie i rola tego serwisu w budowaniu marki firmy i marki osobistej
- Podstawowe funkcje Slideshare’a
- Uniwersalne zasady tworzenia dobrych prezentacji
4. Firmowy wideomarketing w natarciu – YouTube
- Jak wyznaczyć rolę wideo marketingu w strategii komunikacji marki
- Jakie warunki muszą spełniać filmy na YT, by były skuteczne
- Współpraca z influencerami – kiedy się opłaca
5. Strategia social media w praktyce
- Na czym opierać strategie social media dla marki, produktu, usługi
- Efektywne zarządzanie działaniami za pomocą kalendarza social media
- Jak skutecznie docierać do grup docelowych – przydatne persony
Webwrting i content marketing
Dzień 1
1. Czym się różnią copywriting, webwriting i smartwriting!
- Trzy podstawowe ekrany i percepcja treści, rola podświadomości
- Język korzyści, czyli jak budować skuteczny przekaz
2. Webwriting i m-copywriting. Treści internetowe
- Odbiór tekstów internetowych
- Najważniejsze zasady pisania tekstów w internecie
- Lokomotywa, czyli jak zbudować najsukteczniejszy tytuł internetowy
- Struktura tekstów internetowych i na smartfonach
3. W jakim stopniu należy pisać pod SEO
- Jak stosować słowa kluczowe, ile ich powinno pojawić się w tekście i czy to jeszcze działa
- Co się kryje za algorytmami Google’a – Panda, Pingwin i Koliber
- Idealna długość tekstów internetowych
- Ile jest SEO w SEO copywritingu, czyli o nasycaniu tekstów słowami kluczowymi
- Link do-follow i no-follow – lepiej je rozróżniać!
4. Techniki wpływu społecznego w treściach internetowych
- Wykorzystanie neuromarketingu w webwritingu
- Wizualne triki w przekazie internetowym
- Gra słowem, która wpływa na podświadomość konsumenta
- Jak wykorzystywać siłę liczb
Dzień 2
1. Content marketing i budowanie marki w internecie za pomocą treści
- Czym jest content marketing i kiedy warto go stosować
- Mity na temat content marketingu
- Filozofia inbound marketingu
- Najlepsze praktyki content marketera
- Trendy w content marketingu na 2020 rok
2. Synergia działań content marketingowych
- Dystrybucja i promocja treści
- Narzędzia content marketera
- Jak prowadzić blog firmowy
- Dobór odpowiednich narzędzi do grupy docelowej
3. Owned, paid & earned media
- Jakie treści dają największy odzew
- Jak angażować grupę docelową
- Model POEM/POSEM w dywersyfikacji budżetu marketingowego
4. Kluczowe elementy strategii content marketingowej
- Najważniejsze składniki skutecznej strategii content marketingowej
- Jak wyznaczać cele content marketingu
- Cele biznesowe a cele content marketingu
- Przyjęcie kluczowych wskaźników i ich pomiar
- Księga stylu
- Kalendarz redakcyjny
- Znaczenie i budowa person, czyli jak dogłębnie poznać swoje grupy docelowe
5. Marketing automation i dojrzewanie leadów
- Czym jest automatyzacja działań content marketingowych i kiedy ją stosować
- Customer journey – podróż zakupowa konsumenta
- Jak zbierać leady i co dalej z nimi robić
- Dobieranie treści i narzędzi do temperatury leadów
6. Narzędziownik: co skuteczny praktyk wiedzieć powinien
- Rekomendowane narzędzia dla content marketera
- Przegląd najciekawszych aplikacji płatnych i bezpłatnych
- Gdzie najłatwiej znaleźć inspiracje do tworzenia treści
- Jak grać słowami kluczowymi
- Jak budować zasięg w social mediach – sprawdzone narzędzia i aplikacje