Żyjemy w Erze Klienta, jak twierdzi Forrester. W dodatku w erze wymagającego klienta. Współcześni konsumenci oczekują, że wszystko będzie dziać się szybko, sprawnie i bezproblemowo. Internet rozpieścił klientów, jednocześnie sprawiając, że ci nie wyobrażają sobie życia bez otrzymywania tego co chcą, wtedy kiedy tego potrzebują. Co zwykle przejawia się w słowie „natychmiast”. Odpowiedzi na pytania, oferta, informacje o produkcie, recenzje, zwroty, reklamacje – niezależnie od tego czego szuka konsument, chce mieć do tego dostęp 24/7, w każdym z możliwych kanałów. To wszystko sprowadza się do oczekiwania bycia w centrum uwagi i zainteresowań marki. Zaś Twoim zadaniem, jest spełnić te pragnienia. Na szczęście rozwój nowych technologii znacząco ułatwił Ci to wyzwanie.
Chcesz wiedzieć więcej? POBIERZ RAPORT, który powstał pod moją redakcją.