O narzędziach Google’a dla B2B w „Marketerze+”

Najnowszy „Marketer+” już w sprzedaży. Znaleźć w nim można moje zestawienie narzędzi Google’a przydatnych w marketingu B2B.

Z mojego artykułu dowiesz się m.in.:

  • dlaczego marketing B2B w wyszukiwarce nie odbiega daleko od tego B2C,
  • po jakie narzędzia warto sięgać, aby lepiej poznać swoich odbiorców,
  • z jakich narzędzi warto korzystać, by ulepszyć swoją stronę WWW,
  • jak Google pomaga firmom w poszukiwaniu nowych rynków zbytu.

Oprócz mojego tekstu, w najnowszym numerze czasopisma znaleźć można garść przydatnych wskazówek od praktyków marketingu.

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • jakie są obecnie największe wyzwania w marketingu B2B,
  • jakie zmiany w działaniach B2B można było zauważyć w ostatnich latach,
  • jakie są obszary wspólne marketingu B2B i marketingu B2C,
  • co motywuje do zakupu klienta B2B,
  • jak powinna wyglądać strategia marketingowa w firmie B2B,
  • jak zarządzać zespołem marketingu B2B, aby osiągać zamierzone cele,
  • jak ocenić stan zespołu marketingu B2B,
  • jak skonstruować ofertę w segmencie B2B,
  • jak wygląda mapa behawioralna polskich firm B2B,
  • jak sprawnie zintegrować procesy sprzedażowe z marketingowymi,
  • jakie są sprawdzone zasady komunikacji w B2B,
  • jak zadbać o spójność wizerunku marki B2B,
  • do kogo w B2B możesz pisać i dzwonić bez ograniczeń,
  • jakie treści serwować w zależności od etapu klienta B2B w lejku sprzedaży,
  • jakie media i formaty zaangażować w komunikację B2B,
  • które media społecznościowe warto wykorzystywać w komunikacji na rynku B2B,
  • jak działa social selling,
  • jak przygotować kreację reklamową do fazy lead generation,
  • na co zwrócić uwagę w tworzeniu strategii działań SEO i content-marketingowych dla B2B.

Magazyn do nabycia w Empikach oraz na stronie Marketer+

***

Potrzebujesz więcej treści? Zajrzyj na Blog