Marketing wartości

Zagramy w mały quiz? Co by się wydarzyło gdyby nagle Twoja firma przestała istnieć? Czy ktoś poza Tobą by to zauważył? Czy ktoś poza Tobą żałowałby? Jak wiele firm mogłoby zastąpić na rynku Twoją? Jak wiele produktów bez przeszkód zajęłoby miejsce Twoich?

Szczere odpowiedzi na te pytania mogą prowadzić czasem do przykrych wniosków. Zwłaszcza w czasach, gdy młode pokolenie konsumentów coraz mniejszą uwagę przywiązuje do metek i marek. A gdybyś tak już dziś mógł to zmienić i zbudować firmę wyjątkową, potrzebną, wybieraną na pierwszym miejscu przez pracowników, kontrahentów i klientów? Firmę, która zmienia świat na lepsze? Jeśli jesteś gotów na zbudowanie ponadczasowej firmy, która będzie odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów, a Tobie i Twoim pracownikom zapewniać codzienną satysfakcję z prowadzonych działań, sięgnij po moją książkę. I dowiedz się już dziś dlaczego, nie tylko w komunikacji makretingowej warto stawiać na wartości! 

Przeczytaj fragment książki.

Kup książkę.

Image